:NuDoLu: group is set up!

Hello everyone!

I made :NuDoLu: group because my subscribe o-matic exceeded the free member limite. Thank you all for have subscribed to the subscribe group and I do hope you can join my new group:D

Here is the first group gift which you can get at NuDoLu main store or NuDoLu Voyage with your group tag activated.

この度、Subscribe o-maticの無料メンバーリミットを超えましたので(超えると思わなかった!!笑)新しくグループを作りました。登録して下さった皆さん、本当にありがとうございました!お手数をお掛けして大変申し訳ないのですが、新しいグループに加入して下さるととても嬉しいです。

グループ最初のギフトを作りましたので、グループタグをアクティブにして受け取って下さいませ。NuDoLu本店NuDoLu Voyageに置いています。 

http://world.secondlife.com/group/9c434c9d-c67d-952e-4228-4624ce490a3d

NuDoLu group gift Portrait de Matriochka AD

0 comments: