New arrival : Couleur nostalgique

I'm a tunic lover... especially classical smock designs. I don't know how many smocks I have in RL... lol! So I made ones for SL upcoming spring season!
All 3 colors. Hope you enjoy wearing NuDoLu :-)

私はチュニックが大好きです。特にスモック型。RLでもこれでもかというほど持ってます…ということで新作にしました。色は3色でちょっとくすぶったようなレトロチックな色にしました。ぜひ見にきて下さいな。

NuDoLu Couleur nostalgique ocean AD
NuDoLu Couleur nostalgique rose AD
NuDoLu Couleur nostalgique feuille AD
Available @ NuDoLu main shop

Also, as I wrote here before, I put my old items to another NuDoLu place which is Nanden Kanden Market and I named here "NuDoLu Stock". So if you can't find what was in main shop before, you might wanna check this place.

あと、ちょこっと前にも書きましたが、商品でお店が大混雑してきたので、過去に作ったアイテムをなんでんかんでんマーケット店の方へ移して「NuDoLu Stock」と名づけました。こちらの方に古くなったものは随時移していきますので、もしメインの方で前の商品が見つからなければこちらの方を覗いてみて下さい〜。

0 comments: