Preview2

I modified "Pull en or dans la rue" below and made another AD image. Gold is a powerful lucky color so I wanted to make something gold to bring a luck and happiness to those who wear this sweater/ dress<3 And ofcourse "Les Demoiselle de Rochefort" came from a French movie I love!

新年に向けてとにかく金、金、金色で作ってみました(笑)。ちなみに、2010年の風水ラッキーカラーはボルドー、ブルー、そしてゴールドだそうで〜す。タイトルは大好きな『ロシュフォールの恋人たち』からとりました。フランス語の練習に、よくこの曲を歌ったものだ(遠い目)。下のゴールドセーターを修正したものです。う〜どっちも出すか?





Next one is dedicated to Odile in "Swan Lake" ballet. I prefer Odile to Odette in caractor and dancing wise:P My first creation to express my love to ballet<3 Odile ROCKS!!

私はオディールの踊り(黒鳥の踊り)が大好きです。血湧き肉踊るというのはこういうダンスをいうのかなーと思ったりする。オディールはロックだ!バレエ好きな私が着てみたいちょっとクラシックなドレスを作りました。



0 comments: